استارت سناریوی جلیلی مقابل لاریجانی! / سعید جلیلی کاندیدای انتخابات مجلس دهم می شود؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به خبر کاندیداتوری اش در انتخابات مجلس دهم واکنش نشان داد.

سعید جلیلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کاندیدای انتخابات مجلس آینده می‌شوید یا خیر؟ اظهار داشت: این مسائل اصلا چیزی نیست و به آن اعتنا نکنید.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه نظرتان درباره روند مذاکرات هسته ای چیست؟ تصریح کرد: ان شاالله خودشان در این باره توضیح می‌دهند.

سعید جلیلی در حالی پاسخگوی سوال خبرنگاران درباره کاندیداتوری اش در انتخابات مجلس دهم و همچنین مذاکرات هسته ای بوده است که چندی پیش برخی از رسانه ها کاندیداتوری وی از حوزه انتخابیه قم را روی خروجی خود قرار دادند.

دراین خبر آمده بود:این جبهه به این نتیجه رسیده که رقیبی قابل توجه برای لاریجانی در قم بتراشد تا مانع پیروزی وی در انتخابات و حضور مجددش بر صندلی ریاست مجلس شورای اسلامی شود.

اعضای ارشد جبهه «پایداری» در جلسات متعدد انتخاباتی خود، به این جمع بندی رسیده اند که سعید جلیلی را برای کاندیداتوری در قم آماده کنند ، هر چند وی تا این لحظه به این درخواست «پایداری» پاسخ منفی داده ، اما موثرین این جبهه درصددند با پادرمیانی آیت الله مصباح ، ورود وی به انتخابات مجلس از شهرستان قم را تضمین کنند.

این در حالی است که عضو شورای مرکزی جبهه پایداری خبر کاندیداتوری سعید جلیلی از قم را تکذیب کرد.

روح الله حسینیان،عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا درپاسخ به این سوال که آیا جبهه پایداری برای کاندیداتوری سعید جلیلی از قم با وی رایزنی داشته است،گفت:به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد .

وی این نوع خبرسازی ها را از ناحیه ضدانقلاب ها دانست و تاکید کرد:اصلا چنین بحثی در جبهه پایداری مطرح نشده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.