کلنگ‌زنی ۳ پروژه عمرانی در شهر سردشت زیدون

عصر جنوب: بخشدار زیدون از کلنگ‌زنی سه پروژه عمرانی در شهر سردشت زیدون همزمان باهفته دولت خبر داد.

آرمین ساعد اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، سه پروژه جدید عمرانی در شهر سردشت زیدون با حضور مسئولان محلی کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه، این پروژه‌ها تغییر چشمگیری در محیط شهری ایجاد خواهد کرد، افزود: احداث ترمینال شهر سردشت، احداث جایگاه سوخت CNG و توسعه بلوار ورودی شهر سردشت از سمت بهبهان از پروژه‌هایی هستند که در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

 

بخشدار زیدون، هدف از احداث این پروژه‌ها را خدمت‌رسانی هر بیشتر به شهروندان دانست عنوان کرد: با توجه به اینکه رویکرد خوب دولت تدبیر و امید خدمات‌دهی بر اساس اولویت و نیاز شهروندان است امید می‌رود با اجرای این پروژه‌ها نیاز مردم در حوزه عمران و خدمات شهری مرتفع شود.

 

ساعد خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بخش زیدون یکی از مناطق پرتردد است وجود یک جایگاه چند منظوره سوخت CNG نیاز بود که با ورود بخش خصوصی در این بخش این مشکل هم رفع شد.

 

وی همچنین از تعریض و توسعه ورودی شهر توسط اداره راه و با همکاری شهرداری خبر داد و افزود: با اجرای پروژه ایجاد فضای سبز مناسب در حاشیه شهر نیز نشاط و زیبایی و تقویت روحیه شهروندان رقم می‌خورد.

 

بخشدار زیدون در پایان ضمن بیان اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای انعکاس به موقع و سریع و شفاف عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف است گفت: اگر مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بتوانند در هفته دولت نسبت به انعکاس اخبار و عملکرد دولت گام بردارند تاثیر بسزایی در شفاف‌سازی عملکرد آن دستگاه دارد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.