فرماندار ویژه آبادان: کمک به رفع مشکل مسکن افراد بی‌بضاعت در دستور کار فرمانداری است

عصر جنوب: فرماندار ویژه آبادان گفت: کمک به رفع مشکل مسکن افراد بی‌بضاعت و نیازمند در دستور کار این فرمانداری قرار دارد.

عزیزالله شهبازی پیش از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی مجتمع ۱۲ واحدی شهرک قائم آبادان با اشاره به اینکه پروژه مذکور توسط انجمن خیرین مسکن ساز خوزستان اجرا می‌شود اظهار کرد: ریاست این انجمن بر عهده استاندار خوزستان است که با تدبیر و برنامه ریزی وی کارهای بسیار خوبی در زمینه احداث مسکن برای افراد نیازمند و بی‌بضاعت در شهرهای مختلف استان انجام شده و یا در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: به دلیل وجود افراد نیازمند و بی‌بضاعت فراوان در شهر آبادان برنامه‌های مدون و هدفمندی از سوی این انجمن برای کمک به خانه‌دار شدن این افراد که حق بزرگی نیز بر گردن نظام و انقلاب دارند، طراحی و اجرا می‌شود.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه کار ساخت مجتمع ۱۲ واحدی شهرک قائم طبق اعلام مسئولان این انجمن یک سال اعلام شده است، ابراز امیدواری کرد تا کار ساخت این مجتمع در موعد تعیین شده به اتمام برسد.

معاون استاندار، همچنین از آمادگی واحد متبوعه خود در همراهی و کمک به رفع مشکلات احتمالی در راستای ساخت مسکن توسط انجمن خیرین مسکن ساز خبر داد و تصریح کرد: موضوع دریافت زمین و مجوز ساخت از جمله کمک‌های این فرمانداری برای آغاز به ساخت این مجتمع بوده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.