آزمون: معروف پاس بدهد من گل بزنم

عصرجنوب:پیشنهاد زنیت کازان به سعید معروف بهانه ای بود برای صحبت با سردار آزمون که در عضویت دیگر باشگاه این شهر یعنی روبین کازان است.

سردار که خود زمانی والیبال بازی می کرده و البته پدرش خلیل آزمون هم سالها مربی درجه یک والیبال بوده در گفتگو با ” ورزش سه ” پیرامون حضور احتمالی سعید معروف در کازان می گوید:« نه تنها سعید معروف بلکه من برای همه بازیکنان تیم ملی والیبال ایران احترام قائلم. چون واقعا آنها اسم ایران را در والیبال سربلند کردند و باعث شدند تا همه در جهان روی تیم ما حساب ویژه ای باز کنند. از پیشنهاد زنیت کازان به آقای معروف هم خیلی خوشحالم. من بازی های زنیت را دیده ام. آنها مربی بزرگی به نام النکو دارند که مربی تیم ملی روسیه بود. همچنین بازیکنان خیلی خوبی از کشورهای امریکا، فرانسه و تیم ملی روسیه دارند که همین موضوع باعث شده تا این تیم به قدرت اول والیبال روسیه و حتی اروپا تبدیل شود. »

سردار در ادامه می گوید:« پیشنهاد یک میلیون یورویی می تواند برای آقای معروف وسوسه انگیز باشد. امیدوارم که مسئولان شهرداری ارومیه با حضور او در زنیت موافقت کنند، چرا که با این انتقال هم زندگی شخصی و هم زندگی ورزشی آقای معروف از این رو به آن رو خواهد شد. او می تواند پیشرفت کند و با این انتقال جتی تجریباتش را در اختیار تیم ملی والیبال قرار بدهد. زنیت تیم پر امکاناتی است و مطمئنم که آقای معروف در این تیم موفق می شود. امیدوارم که شهرداری ارومیه با این انتقال موافقت کند تا بیشتر از گذشته به سعید معروف افتخار کنیم»

با حضور سردار آزمون، معروف در کازان غریبه نخواهد بود. سردار در این مورد می گوید:« سعید معروف تجربه بالایی دارد و خوب می داند که چطور با حضور در کازان کنار بیاید. او سرد و گرم چشیده والیبال ایران است و امیدوارم که هر چه زودتر به کازان بیاید و به من هم پاس بدهد تا راحت تر گل بزنم( می خندد ) البته شاید من در کازان نباشم اما اگر ماندم که دوست دارم از لحاظ ورزشی ، من و آقای معروف به هم کمک کنیم.»

آزمون در مورد شرایطش در کازان می گوید:« کازان شهر قشنگی است. مردم خوبی دارد اما من در این دو سال سختی زیادی کشیدم و اصلا نفهمیدم که چه چیزی خوب است و چه چیزی بد. فقط با خانواده ام بودم اما امیدوارم که آقای معروف به کازان بیاید و در زنیت موفق شود. چون او بهترین پاسور دنیا است و می تواند نام ایران را در روسیه هم سربلند کند»

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.