برگزاری اربعین حسینی با حضور ۱۰۰ هزار نفر در شوش دانیال + تصاوی هوایی از مراسم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شوش دانیال در اربعین حسینی پذیرای بیش از ۱۰۰ هزار زائر و عزادار از شهرهای مختلف استان خوزستان است.

در اربعین حسینی آستان مقدس حضرت دانیال نبی (ع) پذیرای خیل عاشقان و ارادتمندان آقا اباعبدالله الحسین(ع) از شهر و روستاهای مختلف استان خوزستان می باشد.

دل سوختگان حسینی که بسیاری در قالب کاروان عزادار پیاده خود را به حرم حضرت دانیال نبی(ع) رسانده اند از صبح امروز در سوگ شهدای دشت کربلا عزاداری و سوگواری می کنند.

بنا به این گزارش خیابانها، میادین، اماکن مذهبی ، مساجد و حسینیه های شوش در حالیکه سیاه پوش شده مملو از عاشقان حسینی است.

شوش1

مردم شهرستان شوش نیز از روز گذشته با برپایی بیش از یکصد ایستگاه صلواتی از عزاداران حسینی که با پای پیاده خود را به شوش رسانده اند پذیرایی می کنند.

همچنین از صبح امروز ترافیک سنگینی در محورهای منتهی به شهرستان شوش در جاده اهواز ، اندیمشک و دزفول ایجاد شده و تردد خودروها به دلیل حرکت هیات های عزادار با کندی انجام می شود.

شوش2

فرماندار شوش از بسیج تمام امکانات این شهرستان برای خدمات رسانی به عزاداران خبر داد و اظهار کرد: از صبح امروز جمعیتی بیش از ۱۰۰ هزار نفر از نقاط مختلف استان خوزستان در آستان حضرت دانیال (ع) و نیز مساجد و حسینیه های اطراف حرم به سوگواری می پردازند.

رضا نجاتی ادامه داد: مساجد ، حسینیه های اطراف حرم و نیز مدارس این شهرستان پذیرای دهها هزار عزادار حسینی از شهرهای مختلف است.

وی تصریح کرد: باتوجه به خیل عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در شوش ، محدودیت های ترافیکی تا پایان امروز در خیابانها و مسیرهای منتهی به شهرستان شوش اعمال می شود.

نجاتی عنوان کرد: با توجه به خیل سوگواران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) ، مساجد و حسینیه های شوش امشب نیز برای اسکان عزاداران در نظر گرفته شده است.

آیین سوگواری هیات های عزادار در اربعین حسینی تا پاسی از شب در حرم دانیال نبی (ع) ادامه دارد.

 

شوش3 شوش4 شوش5 شوش6 شوش7

عکاس: مجتبی پناهی

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.