میزان رضایت مندی مردم شاخصی برای ارزیابی عملکرد مدیران است

عصر جنوب: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان گفت: خدمت به مردم و کسب رضایت آنان شاخصی مهم برای ارزیابی عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی است که باید به آن توجه شود.
محسن اورکی در آیین معارفه بخشدار جدید شاوور شوش به مقوله خدمت رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و عنوان کرد: متناسب با هر مسوولیتی که به افراد سپرده می شود مردم و جامعه از آن فرد مسوول انتظار خدمت رسانی صادقانه را دارند.

وی رضایتمندی مردم را اولویت مهم دستگاههای اجرایی برشمرد و گفت: عملکرد دستگاههای اجرایی نباید به گونه ای باشد که موجب سلب اعتماد مردم شود.

فرماندار شوش نیز در این آیین که در محل بخشداری شاوور برگزار شد در سخنانی به تشریح جایگاه مهم بخش شاوور در تولید محصولات کشاورزی و دامی و نیز برنامه های فرهنگی، ورزشی و آموزشی پرداخت.

رضا نجاتی بر همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان شوش با بخشدار جدید شاوور در راستای اجرا و تکمیل طرحهای عمرانی، توسعه بخش کشاورزی، بهسازی اماکن مسکونی روستایی و حل مشکلات مختلف روستائیان تاکید کرد.

در این آیین از خدمات عباس شوهانی بخشدار سابق شاوور تجلیل و عباس پورعاطف به عنوان جایگزین وی معرفی شد.

کارشناس امور اجتماعی فرمانداری رامشیر و بخشدار مشراگه شهرستان رامشیر از جمله سوابق کاری عباس پورعاطف بخشدار جدید شاوور می باشد.

بخش شاوور شهرستان شوش با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا و دو شهر ، بزرگترین بخش استان خوزستان می باشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.