عضو شورای شهر شوش: با عملکرد ضعیف شهرداری، ما شرمنده شدیم

عصر جنوب – asrejonoob.ir: عضو شورای شهر شوش از بی‌توجهی شهرداری به عید سعید فطر گلایه کرد و گفت: با عملکرد ضعیف شهرداری، ما شرمنده همشهریان خود شدیم.

سید حکیم موسوی ضمن گرامی‌داشت عید سعید فطر از تمهیدات ضعیف شهرداری شوش برای این عید گلایه کرد و اظهار داشت: با توجه به تأکید فرماندار و اعضای شورای شهر شوش در ارتباط با آذین‌بندی و نورپردازی در سطح شهر، متأسفانه شهرداری شوش عملکرد ضعیفی در این ارتباط داشته است.

وی ادامه داد: این عملکرد ضعیف شهرداری در آماده و مزین‌کردن شهر برای عید سعید فطر را نمی‌توان با سایر شهرهای استان مقایسه کرد.

عضو شورای شهر شوش با بیان اینکه آذین‌بندی پارک‌ها و میادین شهر در این مناسبت فرخنده، رسالت و وظیفه قانونی شهرداری به شمار می‌رود افزود: با این عملکرد ضعیف شهرداری، ما شرمنده همشهریان خود شدیم.

موسوی یادآور شد: این موارد را ده روز قبل از عید به شهرداری متذکر شدیم اما با این وجود در عمل اقدامات قابل توجهی صورت نگرفته است.

وی گفت: همچنین قرار بود که شهرداری در این عید فواره میدان آخر آسفالت را فعال کند ولی متاسفانه پس از گذشت مدت زمان زیاد و فرارسیدن عید، این فواره راه‌اندازی نشده است.

سخنگوی شورای شهر شوش در پایان با اشاره به اینکه آذین‌بندی و تمهیدات لازم شهری برای گرامی‌داشت مناسبت‌ها به‌ویژه عید فطر در واقع احترام به شور اعتقادی مردم است خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی و نصب بنر و پلاکارد تبریک این عید که در شورای فرهنگی هفته گذشته مورد تأکید فرماندار بود به شکل مطلوب و قابل قبولی انجام نشده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.