درگیری مسلحانه در شوش/ مصدوم شدن چند نفر/ دادستان: فرد سابقه دار متواری است + جزئیات

عصر جنوب – asrejonoob.ir: درگیری بین اعضای ۲ خانواده در یکی از مناطق شهر شوش در شمال استان خوزستان تعدادی مصدوم بر جای گذاشت.
دادستان عمومی و انقلاب شوش روز جمعه به ایرنا گفت:در این درگیری که حوالی ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه در خیابان مقداد در مرکز شهر شوش اتفاق افتاد تعدادی با تفنگ ساچمه ای مصدوم شدند.
مصطفی نظری افزود:سه تن از مصدومان این درگیری در بیمارستان تحت درمان بوده و تعدادی دیگر که به طور سطحی مصدوم شده اند نیز سرپایی مداوا شده و نیاز به بستری نداشته اند.
وی با بیان اینکه عوامل این درگیری شناسایی شده و تحت تعقیب می باشند افزود: عوامل اصلی این درگیری ۲ نفر بوده که یکی از آنان دستگیر شده و نفر دیگر که از افراد سابقه دار و دارای محکومیت قضایی و تحت تعقیب می باشد متواری است.
دادستان عمومی و انقلاب شوش اظهار کرد:فرد سابقه دار که متواری است روز گذشته نیز در درگیری در این رابطه مصدوم شده و برای درمان به بیمارستان دزفول اعزام گردید که از بیمارستان متواری شده است.
نظری در ادامه افزود: علت این درگیری برخی اختلافات خانوادگی بوده که از سوی نیروی انتظامی در دست پیگیری است ضمن اینکه عوامل این درگیری شناسایی شده و تحت تعقیب می باشند.
وی اظهار کرد:پرونده این نزاع و درگیری از سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با جدیت در دست پیگیری است تا با عوامل آن به شدت برخورد شود.
دادستان عمومی و انقلاب شوش هشدار داد برخورد دستگاه قضایی با عوامل ناامنی و مخل نظم و امنیت قاطع و بدون گذشت می باشد.
منبع: شوشان/*
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.