جزئیات درگیری هواداران دو کاندیدای مجلس در شوش تشریح شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به درگیری هواداران دو کاندیدا در شوش گفت: برخی از افراد متاسفانه ظرفیت لازم را برای حضور در انتخابات مجلس و ورود به مجلس شورای اسلامی ندارند.

فرج‌الله خبیر با اشاره به حادثه روز گذشته شهر شوش که درگیری طرفداران دو کاندیدا، یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشت، اظهار کرد: این موضوع جای تاسف دارد. کاندیداهای انتخابات باید قانون‌مند، قانون‌مدار و پایبند به اجرای قانون باشند، ولی دیده می‌شود که تعدادی از کاندیداها پیش از آغاز رسمی زمان تبلیغات، در محدوده شهر حوزه انتخابی خود اقدام به تبلیغ کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حادثه شوش، طرفداران دو کاندیدای انتخابات با یکدیگر درگیر شدند؛ یکی از این کاندیداها تایید صلاحیت و دیگر رد صلاحیت شده است که کاندیدای ردصلاحیت شده موجب درگیری و نزاع بین گروهی شده که نسبت فامیلی و رقابت محلی نیز داشتند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد: برخی از افراد متاسفانه ظرفیت لازم را برای حضور در انتخابات مجلس و ورود به مجلس شورای اسلامی ندارند.

خبیر گفت: در پی حادثه‌ای که در شهر شوش رخ داد، برخورد مناسبی از سوی مقامات امنیتی و قضایی اعمال شد و عوامل این درگیری نیز دستگیر شده‌اند.

وی اظهار کرد: امیدواریم در آینده شاهد این‌گونه برخوردها در بین کاندیداها نباشیم و کاندیداهای حوزه‌های مختلف انتخاباتی خوزستان، با رعایت قانون و همه جوانب مورد نظر، از تخریب یکدیگر اجتناب کرده و همچنین تنها در زمان رسمی که برای تبلیغات انتخابات در نظر گرفته شده است، اقدام به تبلیغ کنند./

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.