فرماندار شوش از تخلفات برخی کاندیداها در شوش خبر داد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار شوش از تخلفات برخی کاندیداها در شوش خبر داد و گفت: متأسفانه بعضی از کاندیداها که برای ما مشخص شده چه کسانی هستند، قوانین و مقررات را از هم اکنون زیر‌پا گذاشته‌اند.

به گزارش فارس، رضا نجاتی عصر امروز در جمع خبرنگاران، در تذکر به برخی کاندیدا‌ها اظهار کرد: متأسفانه بعضی از کاندیدا‌ها که برای ما مشخص شده چه کسانی هستند، قوانین و مقررات را از هم اکنون زیر‌پا گذاشته‌اند.

وی با اشاره به هوشیاری مردم شوش ادامه داد: مردم ولایتمدار شوش کاملاً هوشیار هستند و فریب شعارهای بی‌ارزش را نمی‌خورند اما لازم است که به همهٔ کاندیدا‌ها اعلام کنیم که رعایت اخلاق و رعایت قانون و مقررات را سرلوحهٔ کار خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان شوش با بیان اینکه استان خوزستان از معدود استان‌هایی است که اقوام مختلف در صلح و صفا و صمیمیت در کنار هم زندگی می‌کنند، خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیدا‌ها مسائل قومیتی را به هیچ عنوان مطرح نکنند چرا که این صفا و صمیمیت بین اقوام مختلف در عرصه‌های مختلف در استان خوزستان رخ داد نشان داد که مردم خوزستان همیشه در کنار هم هستند و دامن زدن به مسائل قومیتی می‌تواند آسیب‌زا باشد.

نجاتی افزود: هر کاندیدایی در مدت مشخصی که تعیین شده است می‌تواند با تشریح عملکرد، مسئولیت‌ها و مدیریت‌هایی که داشته را مطرح کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر مشاهده شود که کاندیدایی به مسائل قومیتی بپردازد و یا به تخریب رقبای خود اشاره کند و یا عملکرد دولت را زیر سئوال ببرد، مطمئن باشد که با متخلفان به قوانین و مقررات برخورد قانونی خواهد شد.

نجاتی در پایان با اشاره به پیش‌بینی ۱۳۳ صندوق اخذ رأی ثابت و سیار در شهرستان شوش یادآور شد: در شهرستان شوش ۱۵۰ هزار نفر واجد شرایط وجود دارد که در هیئت‌های اجرایی و نظارتی نیز حدود ۳۰۰۰ نفر فعالیت خواهند داشت.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.