جزییات سرقت مسلحانه در شوش

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رییس دادگاه عمومی بخش شاوور از توابع شهرستان شوش جزییات پرونده سرقت مسلحانه دو روز پیش در این بخش را اعلام کرد.مجید افراخته روز شنبه گفت: سه سارق مسلح روز پنجشنبه گذشته با به رگبار بستن یک دستگاه خودرو در منطقه شاوور از توابع شهرستان شوش یک سرنشین خودرو را کشته و دو میلیارد ریال وجه نقد وی را به سرقت بردند.

وی گفت: در این حادثه دو نفر دیگر از سرنشینان خودروی پژو پرشیا نیز مجروح شده که در یکی از بیمارستان های استان بستری می باشند.

به گفته وی این افراد که برای خرید گندم دو میلیارد ریال وجه نقد را با خود همراه داشتند توسط سارقان تحت تعقیب بوده که در مسیر جاده شوش – اهواز و در کیلومتر ۱۵ شهر عبدالخان از توابع شهرستان شوش خودرو آنها توسط سارقان به گلوله بسته شد.

وی اظهار کرد: سارقان مسلح برای توقف خودروی حامل پول ابتدا اقدام به شلیک به لاستیک های آن نمودند تا آن را متوقف کنند و سپس به خود سرنشینان شلیک کردند.

افراخته گفت: در این حادثه دو برادر به نام های علی و مهدی – ح مجروح شده و علیرضا – الف داماد آنها که یک معلم می باشد و آنان را همراهی می کرد بر اثر اصابت گلوله در دم جان سپرد.

رییس دادگاه عمومی بخش شاوور افزود: ۱۸ پوکه گلوله کلاشینکف در محل حادثه پیدا شده است.

وی افزود: تحقیقات در خصوص این پرونده جنایی در دست انجام بوده و سرنخی هایی نیز از سارقان مسلح به دست آمده ضمن اینکه خودروی زانتیای در اختیار سارقان که سرقتی بوده نیز در یکی از شهرهای اطراف اهواز پیدا شده است.

با آغاز برداشت محصول گندم در استان خوزستان کار خرید و فروش این محصول نیز توسط دلالان و واسطه ها در شهرهای مختلف این استان به ویژه شهرستان شوش به عنوان قطب تولید گندم کشور آغاز شده است.

ایرنا/
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.