رادیو سبز راه اندازی شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عمومی انجمن دوستداران شهر و طبیعت شوش؛ این انجمن برنامه «رادیو سبز» را بصورت آزمایشی در اولین شنبه سال ۱۳۹۴ در سایت رادیو سبز  www.radiosabz.ir راه اندازی و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ بصورت رسمی آغاز کرد .
ساسان ساکی دبیر انجمن اظهار کرد:‌ برخی از دستگاه‌ها گمان می‌کنند که رسانه‌ها روابط عمومی آن‌ها هستند ، درحالی‌که رسانه چنین مفهومی ندارد. خوشبختانه فعالین محیط‌زیست  نیز به این فهم رسیده‌اند که می‌توان با فرهنگ‌سازی رسانه‌ای بسیاری از اقدامات پیشگیرانه و مهم را انجام داد.

ساکی  با بیان اینکه برابر آمارها هرساله بر تعداد مخاطرات و آلودگی‌های محیط زیستی و نیز وسعت جنگل‌هایی که طعمه حریق می‌شوند افزوده می‌شود ، اظهار کرد : یکی  از وظایفی که ما در این رادیو برای خودمان تعریف کرده‌ایم این است که کمک کنیم مردم از عواقب این آلودگی‌ها و آتش‌سوزی‌ها باخبر و از هر ابزاری برای حمایت از این نعمت  زمین  که رو به نابودی است استفاده کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بتوان با همکاری مشترک میان انجمن‌های محیط‌زیست و صداوسیما آمار آلودگی‌ها و آتش‌سوزی‌های زیست‌محیطی را کاهش داد ، اظهار کرد: در همین راستا یکی از مواردی که در دستور کار ما قرارگرفته و آن را جزو اهدافمان قرار داده‌ایم راه‌اندازی رادیو سبز است که فعالیت آزمایشی آن تمام و فعالیت رسمی آن  از این شنبه آغاز شد.

 وی با بیان اینکه انجمن‌های محیط زیستی بیش از گذشته از طریق فرهنگ‌سازی در امر پیش‌گیری قدم برداشته‌اند .گفت این رسانه رادیویی به مناسبت ها ، مسائل روز محیط  زیستی و فعالیت های انجمن های محیط زیست کشور و دیگر نقاط جهان برنامه پخش می‌کند .
انجمن دوستداران شهر و طبیعت شوش مفتخر است وعده رونمایی از «اپلیکیشن رادیو سبز» را در آینده نزدیک ، به دوستداران محیط زیست میهنمان بدهد .
مشتاقان محیط زیست با نصب این کارافزار (اپلیکیشن) می‌توانند به سادگی در گوشی همراه خود شنونده برنامه های رادیو سبز باشند .
همچنین سایت مستقل رادیو سبز از ۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در دسترس عموم قرار خواهد گرفت .
از تمامی علاقه مندان که مایلند در این مسیر همیار و همراه ما باشند و در ضبط و نشر رادیو کمک کنند خواهش میکنیم با ما تماس بگیرند .
منبع: انجمن دوستداران شهر و طبیعت شوش
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.