دانشجویان دانشگاه شوشتر هم به افزایش شهریه ها و تاریخ انتخاب واحد اعتراض کردند

عصر جنوب: امروز دانشگاه آزاد شوشتر شاهد اعتراض دانشجویان و تجمع چندصد نفری آنان در مقابل ساختمان دانشکده فنی مهندسی و سپس سایت اداری بزرگترین مجموعه آموزش عالی جنوب و جنوب غرب کشور بود این دانشجویان نسبت به افزایش نامتعارف شهریه ثابت و متغییر تحصیلی  و جلو افتادن زمان انتخاب واحد ترم آتی بود ، که این اعتراض با توضیحات معاون آموزشی واحد شوشتر پراکنده شد.
دکتر علیرضا مهدی پور در گفتوگو با خبرنگار سفیر شوشتر اظهار داشت : با توجه به این که سال تحصیلی دانشگاه ازاد اسلامی به سه ترم ارتقا پیدا کرده دانشگاه شوشتر و منطقه ۶ تصمیم گرفتند امتحانات نیم سال اول و انتخاب واحد نیم سال دوم سال ۹۴-۹۳ زودتر از سال های گذشته برکزار شود .

اما با توجه به مشکلاتی همچون عدم توانایی در پرداخت همزمان شهریه دو ترم و عدم آکاهی از نتایج امتحانات در جلسه ای که تشکیل دادیم زمان انتخاب واحد را به ۲۹/۱۰/۹۳ تا ۳/۱۱/۹۳ تغییر دادیم .همجنین زمان حذف و اضافه نیز به ۱۱/۱۱/۹۳ تا ۱۶/۱۱/۹۳ تغییر پیدا کرد .

وی افزود : در رابطه با خواسته دوم دانشجویان مبنی بر کاهش شهریه که اخیرا افزایش پیدا کرده باید عرض کنم که این مورد بخشنامه سازمان مرکزی می باشد و از دست ما خارج است اما خواسته دانشچویان عزیز را حتما منعکس می کنیم .

معاون آموزشی در ادامه گفت : البته با صحبت هایی که با صندوق رفاه دانشجویی و امور شهریه داشتیم خواستار ارائه خدمات بیشتری به دانشجویان گرامی شدیم که به امیدواریم در پرداخت شهریه برای ان دسته از دانشجویانی که دارای مشکلاتی هستند حتما این خدمات ارائه خواهد شد .
وی در پاسخ به سوال خبرنگار سفیرشوشتر در رابطه با مشکلات آموزشی واحد شوشتر بیان نمود :  در چند ماه گذشته تلاش زیادی را برای بالا بردن سطح علمی و برطرف کردن مشکلات بکار گرفتیم . مثل تذکر به اساتید تمام وقت و یا تغییر اساتید حق التدریس . همچنین گروه های آموزشی خود را فعال تر کرده ایم .

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.