«۵ تن زباله» سوغات سیلاب به سازه های آبی شوشتر + عکس

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سیلاب روزهای گذشته در شهرهای شمالی خوزستان باعث شده تا ورودی سازه‌های آبی تاریخی شهرستان شوشتر مملو از زباله شود.

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر گفت: ورودی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر در بند میزان به دلیل سیلاب بالادست رودخانه کارون مملو از زباله شده که باید در اسرع وقت این مشکل برطرف شود.

حسین عیدانی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۵ تن زباله پشت‌بند میزان جمع شده که این زباله‌ها برای سازه بند میزان مشکل‌آفرین خواهد شد و باید در اسرع وقت جمع‌آوری شوند.

وی با تأکید بر محدودیت امکانات در این پایگاه پژوهشی تصریح کرد: محدودیت بسیار زیادی برای امکانات داریم و زباله‌های موجود را نمی‌توان به‌وسیله دست خارج کرد و نیازمند بیل‌های مکانیکی و مخصوص هستیم.

عیدانی با اشاره به اینکه از همه توان ممکن در این بخش استفاده می‌کنیم، عنوان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان شوشتر استمداد کمک می‌کنیم و انتظار داریم تا در رفع شکلات در این حوزه همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر افزود: زباله‌های جمع شده به نحوی است که حتماً باید با ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین جمع‌آوری شوند و در این زمینه نیاز است دستگاه‌هایی که این امکانات را دارند با پایگاه سازه‌های آبی شوشتر همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری این زباله‌ها در اسرع وقت و کمتر از یک روز انجام می‌شود و همه نیروهای این پایگاه برای این مسئله بسیج خواهند شد.

– فارس

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.