افتخاری دیگر برای شهر شوشتر ؛ نام یک روحانی از شهر دارالمومنین شوشتر در میان انتصابات جدید کانونهای مساجد استان خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: افتخاری دیگر برای شهر شوشتر ؛ نام یک روحانی از شهر دارالمومنین شوشتر در میان انتصابات جدید کانونهای مساجد استان خوزستان

حجه الاسلام والمسلمین همت پور  از فرزندان شایسته و توانمند استان خوزستان است که همواره با اتکا به توان خویش توانسته توجه مسئولان ملی را برای انجام مسئولیت های مهم جلب نماید.

به گزارش عصر جنوب   و به نقل از «خبرگزاری شبستان» ،مرتضی طاهریان سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی و فضای مجازی ستاد عالی کانون های مساجد کشور در حاشیه انتصاب این روحانی به عنوان  سرپرست جدید دبیرخانه کانون مساجد خوزستان  فرمودند : حجت الاسلام همت پور هم که امروز به عنوان سرپرست جدید دبیرخانه معرفی شده، سال ها خدمتگذار عرصه فرهنگ و دین و آشنا به مباحث علمی و دانشگاهی هستند و امیدواریم که همانطور که تاکنون موفق بودند در عرصه خدمتگذاری به کانون های مساجد هم موفق عمل کنند.

طاهریان، با بیان اینکه ستاد عالی کانون های مساجد همواره از استان خوزستان حمایت های ویژه ای داشته و این حمایت ها همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: همکاران دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان همگی جوان و علاقه مند به کار هستند و به صورت تیمی یک دست و به دور از حاشیه فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه با همکاری پرسنل دبیرخانه و حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خوزستان، به عنوان یکی از سه استان برتر در حوزه اوقات فراغت از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شد که این موفقیت حاصل کار جمعی دبیرخانه کانون های مساجد در استان بود که امیدواریم این روند موفقیت ها همچنان ادامه داشته باشد.

سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی و فضای مجازی ستاد عالی کانون های مساجد کشور، افزود: آقای یوسفی از همکاران فعال دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان بود که چند ماهی بعد از آقای براتی، سرپرستی دبیرخانه را به عهده داشت و در این مدت خدمات خوبی را ارائه داد.

وی اضافه کرد: حجت الاسلام همت پور هم که امروز به عنوان سرپرست جدید دبیرخانه معرفی شده، سال ها خدمتگذار عرصه فرهنگ و دین و آشنا به مباحث علمی و دانشگاهی هستند و امیدواریم که همانطور که تاکنون موفق بودند در عرصه خدمتگذاری به کانون های مساجد هم موفق عمل کنند.

طاهریان، با بیان اینکه ستاد عالی کانون های مساجد همواره از استان خوزستان حمایت های ویژه ای داشته و این حمایت ها همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: همکاران دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان همگی جوان و علاقه مند به کار هستند و به صورت تیمی یک دست و به دور از حاشیه فعالیت می کنند.

«حجت الاسلام مرتضی همت پور»، سرپرست جدید دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان، یکی از عوامل موفقیت را همکاری و پیشتکار دانست و یاد آور شد: خوشحالم در مجموعه ای وارد شدم که همه همکاران با هم متحد هستند و امیدواریم بتوانیم همگی دست به دست هم دهیم و فعالیت های مختلفی را در مجموعه کانون های مساجد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای فعالیت در مساجد باید همه واحدهای مسجد اعم از امام جماعت، هیئت امنا، بسیج و کانون های مساجد در کنار هم باشند، تاکید کرد: با این وحدت و همکاری می توانیم به اهداف خود که ارتباط بیشتر مردم با مساجد است، دست یابیم.

مطالب پیشنهادی