برگزاری طرح آموزش‌های زیست‌محیطی در شادگان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان خواستار همکاری همه‌جانبه مدیران و معلمان مروج طرح آموزش‌های زیست محیطی با توانمندسازی و ارتقای دانش زیست‌محیطی در این شهرستان شد.

سید محمدحسن فقیه گفت: دوره آموزش زیست‌محیطی مربیان و رابطین بهداشت سلامت مدارس این شهرستان در محل سالن جلسات اداره حفاظت محیط زیست شادگان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را چنین عنوان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی به منظور آشنایی و فراگیری موضوعات زیست محیطی و انتقال تجربیات و آموزش‌ها است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان عنوان کرد: در این کارگاه یک روزه، مطالب آموزشی در دو بخش اسلام و محیط زیست و نقش آموزش و پروش در ایجاد فرهنگ زیست محیطی مطالبی به‌ صورت تصویری (پاورپونیت) به مدت چهار ساعت ارائه شد.

فقیه ادامه داد: همچنین به سوالاتی که معلمان و مربیان در رابطه با مشکلات و معضلات محیط زیستی در شهرستان وجود دارد پاسخ داده شد.

این مسئول در پایان ضمن بیان اهمیت و ضرورت آموزش‌های زیست‌محیطی به جامعه دانش‌آموزی به‌ منظور فرهنگ‌سازی زیست محیطی و ایجاد نگرش مثبت و تغییر رفتار در دانش‌آموزان، مدیران، اولیا و کارشناسان، خواستار همکاری همه‌جانبه مدیران و معلمان مروج طرح با توانمندسازی و ارتقای دانش زیست محیطی خود و آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان و همچنین تبلیغات محیطی در مدارس مانند نصب بنر، دیوارنویسی و درج پیام‌های زیست محیطی در تابلو اعلانات و… در راستای تحقق اهداف طرح شدند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.