شادگان از ضعف زیرساخت ها در حوزه ورزش رنج می برد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شادگان در حوزه ورزش از ضعف زیرساخت ها و کمبود اعتبار رنج می برد از اینرو می طلبد مسئولان نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

شهرستان شادگان در رشته های مختلف ورزشی از استعدادهای فراوانی برخوردار است بنابراین باید زمینه را برای بروز این استعدادها فراهم و اجازه داد جوانان توانایی های خود را بروز دهند.

بدون شک شادگان دارای بازیکنان و ورزشکاران مستعدی است و این بازیکنان می توانند در مسابقات ملی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشند کار ورزش یک کار میدانی است و نیازمند نیروهای کارآمد، خلاق و متعهد است.

توسعه همه جانبه در حوزه ورزش شهرستان شادگان با رویکرد آموزشی، تعهد و تخصص میسر می شود.

بدون شک شهر نشینی و نفوذ ماشین در زندگی سلامت جوامع بشری را دگرگون ساخته است مشغله های فراوان در جامعه صنعتی خستگی و بی حوصلگی را جایگزین سرزندگی و نشاط کرده است در چنین شرایطی پرداختن به فعالیت های ورزشی راهکاری عملی و کار آمد برای حفظ تندرستی شناخته شده است و صاحب نظران حوزه بهداشت همگان را به شرکت در فعالیت های ورزشی سفارش کرده اند.

ورزش امروز علاوه بر تامین سلامت به یکی از صنایع پردرآمد تبدیل شده است صنعتی که اثر های آن در بخش های اقتصادی و اجتماعی دیده می شود و رابطه مستقیمی در توسعه پایدار دارد.

فعالیت های ورزشی و فناوری های ورزش ضمن افزایش تولید ناخالص داخلی هزینه های درمانی، میزان جرم و بزهکاری را هم کاهش می دهد و آرامش را به جامعه هدیه می کند.

جوانان، نوجوانان و مردم شهرستان شادگان چشم انتظار تزریق این هوای تازه به ورزش شهرستان هستند و انتظار می رود مسئولین ذیربط نیز در این خصوص بیشتر وقت بگذارند و به توسعه ورزش توجه بیشتری بنمایند.

به راستی آیا مسوولین استان و شهرستان از اهمییت و ویزه گی های ورزش بی خبرند؟

آیا مسئولان استان ما نمیدانند که بهترین کار برای پیشگیری از بزهکاری، ورزش است؟

آیا مسئولان مبارزه با مواد مخدر شهرستان در جلسات مختلف به حضرات مسئول استان این موارد را تذکر می دهند؟

آیا مسئولان انتظامی ما می دانند که تخلیه انرژی بدنی و روانی بسیار فراوان نوجوانان و جوانان بخصوص از راه ورزش باعث کاهش جرایم در این قشر میشود؟

آیا روانشناسان عزیز که هر روز با مشکلات روانی گوناگون جامعه و مردم دست به گریبانند به مسئولان تذکرات لازم را دراین موارد می دهند؟

آیا پیشکسوتان شهر ما در خواب خرگوشی فرو نرفته اند؟ آنان میتوانند از تجربه و دانش بالای خود کمک شایانی به ورزش شهرستان بکنند؟ چرا فریاد بر نمی آورند که ورزش شهرستان درحال نابودی ست ؟

چرا مسئولان ورزشمان نمی گویند که درعرض دو الی سه سال اخیر در ورزش چقدر افت داشته ایم؟

آیا مسئولان ما اینچنین می خواهند با معضل اعتیاد، بیکاری، نزاعهای خیابانی، بزهکاری و… مبارزه کنند؟

جوانان ما پرسیدن را هم از یاد برده اند! اما این نباید باعث شود که مسئولان پاسخ گویی را فراموش کنند! اگر حالا پاسخ ندهند، به زودی باید در محضر خداوند پاسخگو باشند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.