۴۰ درصد از مردم شادگان بیکار هستند

عصر جنوب: فرماندار شادگان اظهار کرد: آمار بیکاری در شهرستان شادگان بالا است و برای کاهش نرخ بیکاری در شهرستان شادگان به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در این شهرستان هستیم.

بهروز فرج الهی افزود: آمار بیکاری در شهرستان شادگان بالا است و تقریباً ۴۰ درصد از شادگانی‌ها بیکار هستند.

وی گفت: یکی از برنامه‌های فرمانداری شادگان پیگیری سیاست‌های مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی صحیح برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

فرماندار شادگان ادامه داد: برای کاهش نرخ بیکاری در شهرستان شادگان به دنبال ایجاد فرصت‌های جدید شغلی هستیم و امیدواریم طرح‌های اشتغال زای دوره قبلی را تکمیل کنیم.

فرج الهی افزود: یکی از پروژه‌های اشتغال زا در شهرستان شادگان تکمیل پروژه فولاد شادگان است که امیدواریم با کار جهادی این پروژه را هرچه زود‌تر تکمیل کنیم.

فرج الهی درباره آخرین وضعیت بندر شادگان گفت: شاید نتوانیم از بندر شادگان به عنوان بندر مستقل استفاده کنیم اما می‌توان به عنوان نماینده بندر امام خمینی (ره) به صورت فعال حرکت کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه شهرستان شادگان با داشتن حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار اصله نخل خرما، رتبه نخست کشور را ازاین حیث دارا است، گفت: امیدواریم با تقویت بندر شادگان صادرات کالا به خارج از کشور افزایش یابد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.