فاضلاب شادگان و بی توجهی مسئولین

عصر جنوب – asrejonoob.ir: شهردار شادگان گفت: فوران فاضلاب در معابر شهری خسارتی در بخش زیرسازی و آسفالت به شهرداری این شهر وارد کرده و به یک معضل جدی تبدیل شده است.

حسن مزبانی پور در گفتگو با مهر اظهارکرد: در حال حاضر اکثر معابر این شهر با معضل سرازیر شدن فاضلاب و شکستگی لوله های آب و فاضلاب در وسط معابر این شهرمواجه هستند ولی تاکنون اداره آبفا کار مناسبی برای حل این مشکل انجام نداده است.

وی افزود: رها شدن و فوران فاضلاب در معابر این شهر یکی از معضلاتی است که متاسفانه بسیاری از مناطق شهر شادگان بدان گرفتار هستند.

شهردار شادگان ادامه داد: چندین بار این موضوع را به اداره آب و فاضلاب شادگان گزارش داده‌ایم اما هیچ اقدامی برای رفع این مشکل صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: رها شدن فاضلاب، مشکلی است که در بیشتر خیابان ها و کوچه های شهر شادگان قابل مشاهده است و بیشتر ساکنان این شهر از رها سازی فاضلاب در معابر ناراضی و نگران هستند. با توجه به جلسات و مکاتبات عدیده با اداره آبفا این شهر اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدام موثری برای رفع این معضلات انجام نشد.

مزبانی پور گفت: شکستگی لوله ها و فوران فاضلاب در معابر این شهر علاوه بر نازیبایی، باعث آلودگی محیط زیست و شیوع انواع بیماری ها در شهر می شود ولی تاکنون اداره آبفای شادگان کار مناسبی برای حل این مشکل انجام نداده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.