تجمع کشاورزان خوزستانی مقابل سازمان آب و برق + عکس

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تعدادی از کشاورزان شادگان در اعتراض به کمبود آب و صدمه رسیدن به زمین‌های کشاورزی‌شان در مقابل سازمان آب و برق خوزستان تجمع کردند.

تعدادی از کشاورزان شادگانی با تجمع در مقابل سازمان آب و برق خوزستان، به عملکرد شمسایی مدیر سازمان آب و برق خوزستان و معاون این سازمان در خصوص کمبود آب کشاورزان اعتراض کردند.

کشاورزان در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار رساندن سریع آب به مزارع کشاورزی و جلوگیری از رساندن خسارت بیشتر به کشاورزی شهرستان شادگان شدند.

۳۴۶۶۸_۹۰۲

کشاورزان از مهندس شبه معاونت حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب خوزستان خواستند تا نسبت به برآورد خسارت‌هایی که حاصل سوءمدیریت است، اقدام اساسی شود.

یکی از کشاورزان درباره مشکلاتی که با آن درگیر است گفت: کشاورزی شادگان در حال از بین رفتن است، آب را به روی زمین‌های ما بستند و محصول ما از بین رفت.

وی افزود: تنها منبع درآمد مردم شادگان کشاورزی است و به دلیل تامین نشدن آب، زیان‌های زیادی به ما رسید.

طی این تجمع، نماینده مردم شادگان در محل حضور یافت و قول رسیدگی به مشکلات کشاورزان را داد، پس از آن مهندس شبه معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب خوزستان با حضور در بین کشاورزان قول داد در اسرع وقت با پیگیری موضوع، آب تا ۴ روز دیگر به شادگان خواهد رسید و تا یک هفته باقی خواهد ماند. و تنها امید به بارش باران می‌تواند مشکلات کمبود آب را به طور کامل برطرف کند، که این گفته با اعتراض کشاورزان مواجه شد و خواهان اختصاص زمان بیشتری برای رهاسازی آب شدند.

۳۴۶۶۷_۴۴۲

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.