«امید قنواتی» رئیس اداره پست شادگان شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: با حضور مسئولان شهری و استانی، جلسه تودیع و معارفه روسای اداره پست شهرستان شادگان برگزار و «امید قنواتی» به‌عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

به گزارش فارس، صبح امروز جلسه تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره پست شهرستان با حضور نعمت‌الله آلبوغبیش معاون فرماندار، معاون اداری مالی اداره کل پست استان خوزستان و هئیت همراه در محل دفتر فرماندار شادگان برگزار شد.

معاون فرماندار شادگان در این جلسه، با اشاره به لزوم غنیمت شمردن فرصت مسئولیت در نظام اسلامی اظهار کرد: این دوران فرصت مناسبی برای نیل به رضایت الهی و جلب الطاف خداوندی است.

نعمت‌الله آلبوغبیش در ادامه، با اشاره به اهمیت ارائه خدمات با کیفیت پستی در این شهرستان گفت: خدمات گسترده پستی تنها راهبرد و راهکار پیش رو جهت دست یافتن به اهدافی از جمله کاهش سفرهای درون و برون شهری، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی و صرفه جویی در وقت شهروندان است.

وی در پایان این نشست، از زحمات و همکاری‌های «حمید داودی» رئیس اداره پست شهرستان تقدیر و تشکر کرد و برای «امید قنواتی» که طی حکمی از سوی اداره کل پست استان خوزستان به‌عنوان رئیس جدید معرفی شده، آرزوی موفقیت کرد. داودی به‌مدت چهار سال ریاست اداره پست شادگان را برعهده داشت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.