شادگان با بحران کم آبی مواجه است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون فرماندار شادگان گفت:با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش مصرف آب ، احتمال کم آبی و بروز مشکلات ناشی از آن در این شهرستان وجود دارد.

نعمت الله آلبوغبیش شنبه در جلسه بررسی و رفع مشکلات آب شرب شادگان در محل فرمانداری شادگان، بر فرهنگ سازی برای صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد.

وی با اشاره به مشکلات آب شرب در برخی از روستاها شادگان افزود: برای رفع مشکل کم آبی روستاها باید راهکارهای مناسب و برنامه ریزی دقیق انجام شود و این مهم با وحدت و تعامل دستگاهای خدمت رسان و مردم عملی است.

معاون فرماندار شادگان گفت:کارفرما معرفی کردن مردم توسط رهبرمعظم انقلاب و کارگزار بودن دولت، ما را ملزم می کند که با حداکثر توان از هرگونه خدمت و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم دریغ نکنیم.

آلبوغبیش بر نظارت مستمر بخشداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی در روستاها تاکید کرد و اظهارکرد:به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و برطرف کردن مشکلات آب شرب لازم است همه دستگاه های خدمات رسان تلاش و خدمات مضاعف انجام دهند.

شهرستان شادگان در جنوب خوزستان دارای بیش از ۱۲ هزار هکتار نخیلات و دو میلیون اصله نخل است که سالیانه از حدود ۵۰ هزار تن خرمای تولیدی بیش از ۳۵ هزار تن آن به خارج از کشور صادر می شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.