فرماندار شادگان خواستار تاسیس «سازمان امور جوانان و نخبگان» شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار شادگان خواستار تاسیس «سازمان امور جوانان و نخبگان» با کمک جوانان این شهرستان و با تعامل مسئولان شد.

پیش از ظهر امروز جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شادگان به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضا محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شادگان در این جلسه با اشاره با لزوم فعال نگه داشتن قشر جوان جامعه و تلاش در سازماندهی این قشر در قالب تشکل‌های اجتماعی و مردمی (سمن‌ها)، گفت: ظرفیت جوانان، فکر و ایده‌های آنان در مدیریت جامعه در عرصه‌های مختلف عمرانی، سیاسی، اجتماعی و… را با ایجاد تشکل‌های مردم‌نهاد بهتر و مطلوب‌تر می‌توان عملیاتی کرد.

بهروز فرج‌اللهی در این جلسه از مسئولان ادارات مرتبط و عضو ستاد خواست نسبت به تشویق جوانان در تأسیس سازمانی جهت پیگیری امور جوانان و نخبگان جوان شهرستان اقدام کنند.

وی با اشاره با محروم بودن شهرستان شادگان معضل اصلی جوانان را بیکاری برشمرد و افزود: مسئولان دستگاه‌های دولتی باید در خصوص راهنمایی و تشویق مدیران بخش خصوصی جهت توانمندسازی این بخش در شهرستان و کاهش درصد جوانان بیکار با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی اقدام کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.