۸ طرح مخابراتی در شادگان افتتاح می‌شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس اداره مخابرات شادگان گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک هشت طرح خدماتی و ارتباطی در شادگان تکمیل و افتتاح می‌شود.

عباس سالمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی اینترنت پر سرعت ADSL در روستاهای بدرانی و خنافره و توسعه و راه‌اندازی پورت‌های اینترنت ADSL در مخابرات مرکزی و دارخوین بخشی از این پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: طراحی و شروع عملیات نصب سایت‌های BTS در روستاهای عبودی و صوفیه، نصب و راه‌اندازی سایت BTS باند ۱۸۰۰ در اداره گاز در کنار باند ۹۰۰ قبلی برای افزایش کیفیت و آنتن‌دهی، تعویض تمام سایت‌های BTS شهرستان برای بهبود کیفیت ارتباط و افزایش سرعت اینترنت همراه اول، اتصال فیبر نوری سراسری شادگان به دارخوین و افزایش پهنای باند اینترنت از ۱۵۵ Mbps به یک Gbps نیز از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح است.

سالمی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش مخابرات افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مخابرات این شهرستان توسعه گسترده‌ای داشته و این موفقیت‌ها روز به روز در حال افزایش است.

رئیس اداره مخابرات شادگان خاطر نشان کرد: مخابرات از جمله بخش‌های مهم کشور است که هم در زیربنا و هم در زیرساخت‌های توسعه نقش مؤثری داشته و در حوزه فناوری‌ها جایگاه مهمی دارد.

وی در پایان با بیان این که دهه فجر حماسه عزت و اقتدار ملت ایران است گفت: دهه فجر نشانه هویت ایران است و این ایام مبارک یکی از مهم‌ترین وظایف جامعه اسلامی ایران است.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.