مراسم تودیع و معارفه روسای مراکز فنی و حرفه‌ای شادگان برگزار شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: جلسه تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان شادگان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

پیش از ظهر امروز جلسه تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان با حضور فرج‌اللهی فرماندار، رشیدی معاون مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان خوزستان و هیئت همراه در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شادگان در این مراسم اظهار داشت: مرکز فنی و حرفه‌ای یکی از مراکز مهم آموزشی در شهرستان تلقی می‌شود این مرکز با آموزش حرفه‌ها در رشته‌های مختلف می‌تواند به جوانان در جهت اشتغال و رفع کمبود متخصص فنی، در توسعه و اشتغالزایی در شهرستان نقش مؤثر داشته باشد.

بهروز فرج‌اللهی همچنین از زحمات و تلاش باوی رئیس سابق مرکز فنی و حرفه‌ای با تقدیم لوح سپاس، تقدیر و تشکر کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای عبدالکریم آلبوشهبازی که طی حکمی از سوی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان خوزستان به‌عنوان رئیس جدید این مرکز معرفی شده تبریک گفت.

در پایان فرماندار شادگان از رئیس جدید این مرکز خواست با برنامه ریزی دقیق، در جهت مرتفع کردن نواقص مرکز و جذب بیشتر و آموزش مطلوب‌تر آموزشیاران تلاش کنند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.