زمان و شرایط شرکت در آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش در سال ۹۷ چگونه است؟

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه آزمون استخدامی پیمانی آموزش و پرورش نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، از تبدیل وضعیت فرهنگیان در صورت قبولی در این آزمون خبر داد.

اسدالله عباسی به برگزاری آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش در سال جاری و زمان و شرایط شرکت در این آزمون اشاره کرد و گفت: این آزمون استخدامی در نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار و نتایج اولیه آزمون حداکثر تا اواخر خرداد از طریق سازمان سنجش آموزش اعلام خواهد شد.
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی افزود: پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات پزشکی و بررسی صلاحیت‌های عمومی از میان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، انتخاب و به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی جهت گذراندن دوره مهارت‌آموزی معرفی شوند.
وی با اشاره به جذب و تبدیل وضعیت نیروها در آموزش و پرروش، اظهارکرد: طبق قانون جذب باید از طریق دانشگاه فرهنگیان و آزمون صورت گیرد به‌همین دلیل با برگزاری آزمون نیروهای حق‌التدریسی به پیمانی تغییر وضعیت می‌دهند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفتن امتیازهایی برای افراد دارای باسابقه در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش را موضوع مورد تاکید کمیسیون متبوعش دانست و افزود: در پی برگزاری این آزمون بسیاری از حق‌التدریسی‎ها و ساعتی‌های آموزش و پرورش در صورت قبولی، یک درجه ارتقاء رتبه پیدا کرده و استخدام پیمانی می شوند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.