با عرضه‌کنندگان مواد لبنی فله در رامشیر برخورد می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار رامشیر از برخورد جدی با عرضه‌کنندگان مواد لبنی فله در سوپرمارکت‌های این شهرستان خبر داد.

صبح امروز هفتمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامشیر به ریاست فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل جلسه داد.

فرماندار رامشیر در این جلسه با بیان اینکه امنیت غذایی مردم مهمترین کار ویژه شورای سلامت شهرستان است، عنوان کرد: با توجه به بیماری‌های ناشی از مصرف شیر و لبنیات آلوده شبکه بهداشت و درمان، با تشکیل کمیته‌ای از عرضه و فروش لبنیات فله در فروشگاه‌های غیربهداشتی و سوپرمارکت‌ها شدیدا جلوگیری و با متخلفان برخورد جدی کند.

سعید فیوضی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک تسهیلاتی از سوی بانک‌ها برای نانوایان به منظور تعمیرات و فراهم کردن محیطی سالم و بهداشتی به‌ منظور پخت نان ارائه شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهر رامشیر به دلیل عدم وجود سیستم فاضلاب و موقعیت سوق‌الجیشی در یک منطقه پست واقع شده و همواره با مشکل دفع آب‌های سطحی روبه‌رو بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌ها و تدابیر لازم در شهرستان با همکاری همه دستگاه‌ها پیش از آغاز فصل بارندگی، بر خلاف سال‌های گذشته مشکلی در دفع آب‌های سطحی و عبور و مرور در شهرستان وجود نداشت و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

در این جلسه مصوبات ششمین جلسه شورای سلامت شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد از این پس کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در بخش مشراگه نیز برگزار شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.