ثبت اطلاعات بیش از ۱ هزار دانش آموز رامشیری در سامانه سناد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مدیر آموزش و پرورش رامشیر خبر داد: ثبت اطلاعات بیش از ۱ هزار دانش آموز رامشیری در سامانه سناد

مدیر آموزش و پرورش رامشیر از ثبت اطلاعات ۱ هزار و ۸۳۵ دانش آموز پایه اول ابتدایی و پایه هفتم متوسطه در سامانه سناد خبر داد.

، علی حمید در گفتگو با عصر جنوب در رامشیر اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی و صدور ابلاغ همکاران بر اساس درجه بندی مدارس، آمار دانش آموزان و تعیین کلاس ها در سامانه سناد انجام می شود.

 

مدیر اموزش و پرورش رامشیر با بیان اینکه سامانه سناد یکی از منابع اطلاعاتی سیستم ساماندهی نیروی انسانی است، گفت: پس از ثبت اطلاعات فردی دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی در سامانه سناد، صدور ابلاغ همکاران به نحو مطلوبی انجام خواهد شد.

حمید با اشاره به ثبت اطلاعات ۱ هزار و ۸۳۵ دانش آموز رامشیری در سامانه سناد، خاطرنشان کرد: تا کنون ثبت نام ۶۰۰ دانش آموز پسر و ۵۸۱ دانش آموز دختر در پایه اول ابتدایی انجام شده است. همچنین در پایه هفتم متوسطه ۳۴۴ دانش آموز پسر و ۳۱۰ دانش آموز دختر ثبت سناد شده اند.

 

مدیر آموزش و پرورش در پایان با تاکید بر اینکه فرایند ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد توسط مدیران و معاونین انجام می شود، تصریح کرد: امسال برنامه ریزی گسترده ای برای رشد علمی دانش آموزان صورت گرفته است که امیدواریم با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده شاهد ارتقای جایگاه آموزش و پرورش رامشیر در استان خوزستان باشیم.

مطالب پیشنهادی