طرح مهر تحصیلی در شهرستان رامشیر اجرا می شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس اداره اوقاف شهرستان رامشیر گفت: بالغ بر ۳۰۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان یتیم این شهرستان و روستاها در قالب طرح مهر تحصیلی توزیع می شود.

حجت الاسلام و المسلمین قدرت گودرزی در گفتگو با خبرنگار عصرجنوب در رامشیر، اظهار داشت: در راستای اجرای نیت واقف، طرح کمک به ایتام و خانواده های بی سرپرست۱۰۰ بسته ۱۵۰ هزارتومانی بسته غذایی توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان رامشیر با اشاره به اجرای طرح مهرتحصیلی و کمک به دانش آموز یتیم افزود: بالغ بر ۳۰۰ بسته تحصیلی برای دانش آموزان یتیم شهرستان رامشیر و روستاهای این شهرستان در نظر گرفته شده است، که طی مراسمی در قالب طرح مهر تحصیلی بین این دانش آموزان توزیع خواهد شد.

گودرزی با اشاره به کمک اداره اوقاف شهرستان رامشیر به بیماران کم درآمد تصریح کرد: از اول سال تاکنون قریب به ۸۰ بیمار که در قبال هزینه درمانی ناتوان بودند اداره اوقاف هزینه های درمانی این بیماران را پرداخت کرده است که تا پایان سال هم ادامه دارد.

رئیس اداره اوقاف رامشیر در پاسخ به سوال خبرنگار عصرجنوب در رابطه با طرح تبدیل به احسن اراضی شهرستان رامشیر‌ و تحویل سند شش دانگ به شهروندانی که درخواست سند کردند،گفت: تبدیل به احسن اراضی شهرستان رامشیر در دو مرحله ثبت نام در اداره اوقاف شهرستان رامشیر انجام شد و تا کنون ۶۰۰ مبایعه نامه صادر و به مرحله صدور سند شش دانگ ،عرصه و اعیان رسیده است.وادامه این طرح هم متوقف شده است.

مطالب پیشنهادی