۴۰۰برنامه در مدارس رامشیر به مناسبت جشن ۴۰ سالگی انقلاب برگزار می شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس اداره آموزش وپروش شهرستان رامشیر از برگزاری ۴۰۰ برنامه متنوع به مناسبت جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان رامشیر خبرداد.

علی حمید در گفت وگو با عصر جنوب در رامشیر اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های علمی و مدیریتی در آموزش و پرورش شهرستان رامشیر ایجاد حساسیت در اولیاء نسبت به بحث تحصیل، تربیت و مسائل آینده فرزندان و کنکور چندین برنامه را اجرا خواهیم کرد.

سرپرست آموزش و پرورش رامشیر تصریح کرد: در روز های آتی برنامه های پرنشاطی جهت رفاه حال فرهنگیان و فرهنگیان بازنشستهر شهرستان رامشیر اجرا خواهد شد.

وی گفت: در امور آموزشی از تجربیات فرهنگیان بازنشسته شهرستان رامشیر که به عنوان نیروی با تجربه بازنشسته سازمان از فکر و برنامه آن ها در راستای انجام هرچه بهتر امور آموزشی استفاده خواهیم کرد.

علی حمید با اشاره به مشکلات سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس شهری و روستایی شهرستان رامشیر و مشراگه گفت: طبق مکاتباتی که صورت گرفته مشکلات سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس شهرستان رامشیر حل خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های ایام الله دهه فجر و جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت:‌ در دهه فجر سال جاری ۴۰۰ برنامه متنوع در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب در مدارس شهرستان رامشیر و بخش مشراگه برگزار خواهد شد.

مطالب پیشنهادی