رئیس جدید آموزش و پرورش رامشیر منصوب شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، «سعید قنواتی» به عنوان رئیس جدید  اداره آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز چهارشنبه مراسم تکریم و معارفه رییس آموزش و پرورش رامشیر با حضور شفیعی معاون فرماندار، مهدی رفیعی دهکردی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و هیئت همراه و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

معاون فرماندار رامشیر در این مراسم با اشاره به نقش آموزش و پرورش در آینده کشور اظهار کرد: کشورهای  توسعه یافته دنیا زمانی توانستند به تحولات و دستاوردهای پایدار در عرصه های مختلف  اقتصادی و اجتماعی دست یابند که نظام آموزش و پرورش خود را متحول کردند.

روح الله شفیعی گفت: تمام نیروی انسانی که سرمایه انسانی هر کشوری است در بستر آموزش و پرورش رشد می یابد و این در حالی است که متاسفانه طی چند سال اخیر فقط به آموزش توجه شده است. امیدواریم در سیاست های کلان آموزش و پرورش که تدوین می شود توجه ویژه ای به پرورش نیروی انسانی نیز شود.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت های اداره آموزش و پرورش رامشیر در دوران مدیریت عساکره اظهار امیدواری کرد که این موفقیت ها در دوران مدیریت جدید نیز ادامه یابد.

در پایان این مراسم، از تلاش ها و زحمات «علی عساکره» رئیس سابق اداره آموزش و پرورش رامشیر با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد و «سعید قنواتی» به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.