یوسف گمگشته باز آمد به کنعان/ پیکر پاک شهید یوسف عقیلی‌زاده در رامشیر تشیع شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مراسم تشییع پیکر پاک شهید یوسف عقیلی‌زاده از شهدای غواص عملیات کربلای ۴ با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان رامشیر خوزستان برگزار شد.

به گزارش تسنیم، در مراسمی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور رامشیر پیکر پاک شهید یوسف عقیلی‌زاده از شهدای غواص عملیات کربلای ۴ تشییع شد.

در این مراسم مردم رامشیر پیکر یوسف گمگشته عملیات کربلای ۴ را در آیینی باشکوه تا گلزار شهدای این شهر بر روی دستان خود تشییع کردند تا در کنار دیگر یاران و همرزمان شهید خود آرام بگیرد.

۱۳۹۴۰۵۲۰۱۹۰۳۰۰۲۹۲۵۸۶۰۴۰۳

از نکات قابل ذکر مراسم تشییع شهید یوسف عقیلی‌زاده از شهدای غواص عملیات کربلای ۴ حضور نداشتن مادر چشم به راهش بود زیرا این مادر گرامی در سال ۱۳۸۶ پس از ۲۲ سال انتظار چشم از جهان فرو بست.

پس از برگزاری مراسم تشییع بنابر وصیت شهید، پیکر پاک شهید عقیلی‌زاده در کنار همرزمش شهید منصور دلواری در گلزار شهر رامشیر آرام گرفت تا مزارش زیارتگاه دلسوختگان و دردمندان باشد.

شهید یوسف عقیلی‌زاده در دوم دی ماه ۱۳۴۶ متولد شد و در تاریخ چهارم دی ماه ۱۳۶۵ سال در سن ۱۹ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شده است که پس از گذشت ۲۹ سال پیکر وی شناسایی شد.

۱۳۹۴۰۵۲۰۱۹۰۸۱۹۷۳۷۵۸۶۰۴۶۳

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.