مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان خبر داد: حل مشکل اراضی موقوفه رامشیر با برگزاری جلسات استانی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان، راهکار حل مشکل اراضی موقوفه رامشیر را برگزاری جلسات استانی با مسئولان مربوطه عنوان کرد.

ظهر امروز جلسه بررسی وضعیت اراضی موقوفه رامشیر با حضور مسئولان استانی و جمعی از معتمدین محلی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.در این جلسه، سید محمد طباطبایی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و مهدی اقبال مدیر‌کل ثبت و املاک استان در خصوص موقوفه بودن اراضی رامشیر و چگونگی مراحل اخذ سند مطالبی را بیان کردند.

سپس مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان ضمن تشکر از حضور مسئولان محلی در جلسه بر حل مشکل مذکور بر مبنای مستندات قانونی در فضای تعامل و همدلی تاکید کرد.

سید کریم سید نور با بیان اینکه نقطه نظرات مسئولان، معتمدین محلی و نیز اظهارات مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در خصوص موقوفه بودن اراضی رامشیر را شنیدیم اظهار کرد: قصد داریم مباحث مطروحه را به مرکز استان منعکس کنیم تا بتوان به یک راهکار منطقی دست پیدا کرد.

وی تصریح کرد: قطعا جلسات دیگری باید در مرکز استان و شهرستان گرفته شود تا اقناع لازم از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان انجام پذیرد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان تصریح کرد: استاندار و معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان نیز با جدیت این موضوع را دنبال و تاکید داشته که با تعامل و اقناع مردم شریف رامشیر راهکارهای مناسب بری آن اتخاذ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، قسمت عمده‌ای از اراضی شهرستان رامشیر موقوفه بوده و همین امر مانعی جدی در راه رشد و توسعه شهرستان شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.