سرقت علائم راهنمایی در جاده‌های رامهرمز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس اداره راه و شهرسازی رامهرمز گفت: سرقت علائم راهنمایی و رانندگی از سطح جاده‌های برون شهری این شهرستان مشکلات متعددی را برای رانندگان به وجود آورده است.

کامیار کلانتر هرمزی در رامهرمز عنوان کرد: سرقت علائم راهنمایی و رانندگی از سطح جاده‌های برون شهری این شهرستان مشکلات متعددی را برای رانندگان به وجود آورده است.

وی گفت: متاسفانه برخی از گاردریل‌های حاشیه جاده‌های شهرستان نیز مورد سرقت قرار گرفته که نگرانی رانندگان و این اداره را به‌دنبال داشته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی رامهرمز ادامه داد: برخی از این علائم توسط ماموران نیروی انتظامی کشف و ضبط شد اما ادامه این روند خسارت جدی را به وضعیت راه‌ها وارد می‌آورد و باعث ایجاد خطر برای رانندگان برون‌شهری می‌شود.

هرمزی تصریح کرد: در بارندگی‌های اخیر حدود ۲۹۰ میلیون تومان خسارت به جاده‌های روستایی شهرستان وارد شد که شامل تخریب پل، دیوارهای ضامن، آب‌شکنی شدید در جسم جاده و ریزش کوه بوده است.

وی در پایان اظهار داشت: جاده‌های خسارت‌دیده از جمله ابوالفارس، گردنه‌های رامهرمز به رودزرد و جاده روستایی پگین و گدار پهن مورد ترمیم قرار گرفتند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.