اولین روستای گردشگری در رامهرمز احداث می شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور نماینده مردم رامهرمز و رامشیر و مسؤولان، کلنگ احداث اولین روستای گردشگری در رامهرمز به زمین زده شد.

در چهارمین روز از هفته دولت با حضور اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس، فرماندار و مسؤولان این شهرستان از طرح‌های عمرانی، راه‌سازی و بهسازی روستایی این شهرستان بهره‌برداری شد.

پروژه روکش آسفالت دهستان مربچه با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار و طرح‌های پیاده‌روسازی، لوله‌گذاری و بهسازی روستا بهره‌برداری شد.

همچنین از ۸ کیلومتر از چهار بانده شدن محور رامهرمز به بهبهان با اعتباری بالغ‌بر ۸۵ میلیارد ریال اعتبار و روشنایی پل علا با ۱۱۸ میلیون تومان اعتبار نیز بهره‌برداری شد.

از ۱۱۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح شهر که از ابتدای سال‌جاری تاکنون توسط شهرداری با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۲ میلیارد تومان انجام‌ شده است به‌صورت نمادین نیز بهره‌برداری شد.

همچنین کلنگ احداث اولین روستای شاخص در گردشگری در روستای زراقلی رامهرمز به‌عنوان اولین روستای گردشگری در این شهرستان به زمین زده شد که توسط بنیاد مسکن استان تمام شاخص‌های گردشگری در آن اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کلنگ اجرای پروژه سر وصل شبکه فاضلاب رامهرمز نیز به زمین زده شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.