بهره‌برداری از ۲۰ پروژه هفته دولت در رامهرمز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار رامهرمز بهره‌برداری از ۲۰ پروژه هفته دولت در بخش‌های مختلف این شهرستان را خبر داد.

مصطفی سمالی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در هفته دولت حدود ۲۰ پروژه در بخش‌های مختلف آموزشی، بهداشتی، کشاورزی، خدماتی و اقتصادی این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

وی ادامه داد: از مهمترین این پروژه‌ها، افتتاح اورژانس بیمارستان مادر و بخش‌های سی.سی.یو، آی.سی.یو و سی.آی.آر این بیمارستان و بهسازی و آماده‌سازی چهار مرکز بهداشتی و سه خانه بهداشت است.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: از مجموعه خدمات شهری، بهره‌برداری از ترمینال شهرستان و بهره‌برداری از مرکز آموزش شهرداری و ستاد بحران رامهرمز را خواهیم داشت.

وی افزود: راه‌اندازی و بهره‌برداری از دو پارک محله‌ای در سطح شهر و بهره‌برداری از مجموعه آسفالت در سطح خیابان‌های شهر و معابر شهری را داریم.

سمالی همچنین گفت: در حوزه ورزش افتتاح سه زمین چمن فوتبال و فوتسال و آماده سازی پیست موتورسواری را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: توسعه فاز دوم کارخانه گچ رامهرمز و بهره برداری از هفت کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی را در هفته دولت در پیش رو داریم.

فرماندار رامهرمز در پایان بیان کرد: با توجه به دستور استاندار خوزستان، از این به بعد همه خریدهای دستگاه‌های دولتی باید به صورت متمرکز و در استان خوزستان صورت گیرد تا بتوان رونق اقتصادی بیشتری را در سطح شهرستان به‌وجود آورد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.