انتقاد شدید امام جمعه رامهرمز از عملکرد صدا و سیمای خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: خطیب جمعه رامهرمز گفت: از سویی می‌گوییم ماهواره حرام است و از سوی دیگر صدا و سیمای ما و مسئولان ما توان راه‌اندازی سیستم دیجیتال را در شهرستان ندارند پس چطور می‌شود با ماهواره مبارزه کرد.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: اسباب فضیلت انسان عقل است و عقل می‌تواند انسان را به جایی برساند که غیر از خدا چیز دیگری نبیند.

وی ادامه داد: انسان باید بتواند با بکار بردن عقل در زندگی، خود را به جایگاهی برساند که شایسته اوست و از کژی و ناراستی خود را دور کند.

خطیب جمعه رامهرمز با اشاره به ایام دهه مبارکه فجر، تصریح کرد: انقلاب‌هایی که یک فکر پویا در آن وجود نداشته باشد به شکست می‌انجامد، اما در انقلاب ما یک تفکر شیعی و رهبری مقتدر در راس آن قرار داشت و توانست در دنیا اثرگذار باشد.

موسوی با توجه به رفتارهای غیر فرهنگی در جامعه گفت: در مقوله فرهنگی با این انقلاب عظیمی که انجام دادیم متاسفانه قصور و تصمیماتی غیر اصولی دیده می‌شود و این شیب تند فرهنگی برخی از وزارتخانه‌ها ما را به کجا خواهد برد.

موسوی همچنین گفت: برخی مسئولان ما دارند ضد نظام عمل می‌کنند و می‌بینیم که در حوزه فرهنگ داریم تهدید می‌شویم بنابراین باید به فکر چاره بود و بیش از این دل مردم را به درد نیاورد.

خطیب جمعه رامهرمز ضمن انتقاد شدید از صدا و سیمای مرکز خوزستان در ارائه برنامه‌های ضعیف و عدم پوشش شبکه دیجیتال در این شهرستان گفت: از سویی می‌گوییم ماهواره حرام است و از سوی دیگر صدا و سیمای ما و مسئولان ما توان راه‌اندازی رله کننده دیجیتال را در شهرستان ندارند پس چطور می‌شود با ماهواره مبارزه کرد.

موسوی در پایان خطبه‌ها گفت: ما از مسئولان استانی و شهرستانی می‌خواهیم که هرچه سریعتر نسبت به ایجاد رله دیجیتال این شهرستان و پوشش مناسب تصویر و ارائه برنامه‌های مطلوب اقدام لازم را انجام دهند.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.