حمله راهزنان به مردی در رامهرمز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: هشتم آذرماه سال جاری مردی با مراجعه به پلیس آگاهی خوزستان از سرقت خودرویش خبر داد و به مأموران گفت: امروز با خودرویم برای انجام کاری از اهواز راهی رامهرمز شدم که در بین راه یک خودروی مشکی رنگ برایم چراغ زد.
به گزارش جام نیوز، این مرد ادامه داد: سرعتم را کم کردم، ‌این خودرو سه سرنشین داشت که به من نزدیک شد و یکی از آن‌ها آدرسی را از من پرسید، من نیز از همه جا بی‌خبر برایشان توضیح دادم که چطور به آنجا بروند. در همین هنگام ناگهان یکی از سرنشینان خودروی سیاه یک کلت کمری به سمت من نشانه گرفت و تهدیدم کرد که کنار جاده توقف کنم. من هم از ترس جانم کنار جاده ایستادم.
وی افزود: پس از آن دو مرد دیگر از خودرو پیاده شدند و تپانچه را روی سرم گذاشتند و تهدید کردند در صورتی که از خودرو پیاده نشوم ماشه را کشیده و مرا به قتل می‌رسانند و با تهدید مرا از ماشین به بیرون پرتاب کرده و خودرویم را به سرقت بردند و داخل خودرویم مدارک، لپ‌تاپ، اسناد و کیف پولم بود که زورگیران آنها را نیز به سرقت بردند.
با اعلام این شکایت، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و تلاش درخصوص شناسایی دزدان مسلح آغاز شد. در ادامه تجسس‌ها کارآگاهان پلیس موفق شدند دزد اصلی این پرونده را شناسایی و در یک عملیات ویژه وی را دستگیر کنند.
این دزد در بازجویی‌ها با اعتراف به سرقت به مأموران گفت: با دو دوستم دست به این کار زده‌ام. سرهنگ خواجوی رئیس پلیس آگاهی خوزستان درخصوص این پرونده گفت: با اعتراف این دزد مسلح وی با قرار قانونی روانه زندان شد و همچنین تحقیقات برای دستگیری اعضای دیگر باند و شناسایی جرایم احتمالی از سوی آنان ادامه دارد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.