تاسیس شرکت تجاری توسط باشگاه نفت مسجدسلیمان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با ابراز رضایت نسبت به مشخص شدن اسپانسر باشگاه، گفت: قصد داریم سال آینده، برای بخش درآمدزایی‌مان یک شرکت تجاری تاسیس کنیم.

مسعود رضاییان عنوان کرد: مراحل انتخاب و استقبال اسپانسرها از تیم‌های ورزشی فرآیند ساد‌ه‌ای نیست. به هر حال بخشی از مذاکره و کار درخصوص تعیین اسپانسرمان در تهران پیش رفت و من شنیده‌ام که قرار است یکشنبه هفته آینده نیز در اهواز اسپانسر موعد ما یک جلسه مجدد با ما داشته باشد تا قضیه را نهایی کنیم.

وی اضافه کرد: اگر یک نفر فکر می‌کند که ما یک اسپانسر یکپارچه داریم که از ابتدا تا انتها ما را حمایت می‌کند، باید بگویم که به این صورت نیست. البته این اسپانسر قرار است تا پایان لیگ همراه ما باشد و البته درآمدی که از طریق آن به دست می‌آوریم، در واقع بخشی از هزینه‌های ما را پوشش می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: به هر حال باتوجه به این‌که نتوانستیم اسپانسر یکپارچه‌ای داشته باشیم، جز به جز پیش می‌رویم که استرس و اضطراب این کار بیشتر است. برای سال آینده نیز ان‌شاالله برنامه‌هایی داریم تا از این شرایط خارج شویم که در این راستا می‌خواهیم از طریق تاسیس شرکت تجاری، درآمدی مستمر و پایدار داشته باشیم.

وی گفت: در هر صورت باتوجه به این‌که ماموریت باشگاه، ماموریتی ورزشی است می‌خواهیم شرکتی تجاری در دل باشگاه تاسیس کنیم تا این شرکت به صورت مستقل وارد کارزار درآمدزایی شود. درکل در حال حاضر از روند کاری‌مان در خصوص اسپانسر، رضایت دارم و شرایط را به صورتی می‌بینم که در این زمینه به جایی خواهیم رسید.

رضاییان در ادامه درباره شرایط تیم، تصریح کرد: تیم‌مان در بازی رفت در مسجدسلیمان مقابل پدیده یکی از ضعیف‌ترین و غیرمعمول‌ترین بازی‌هایش را انجام داد و اکنون فرصتی است تا با یکی از بهترین بازی‌های خودمان، آن نتیجه بد را جبران کنیم و تمام هدف‌مان نیز این است.

وی درباره جذب بازیکن هم گفت: در این سفر ورزشی به مشهد سه بازیکن اوکراینی در پست‌های دفاع، حمله و هافبک در تمرینات ما حضور دارند تا مورد ارزیابی قرار بگیرند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پایان، خاطرنشان کرد: برای تعطیلات اردویی در نظر گرفته‌ایم و یکی از دوستان‌مان به کیش رفته است تا شرایط و امکانات ورزشی آن‌جا را بررسی کند تا برآوردی داشته باشیم و اگر شد از ششم، هفتم دی‌ماه در آن‌جا اردونشین شویم. به هر حال قصد داریم در جزایر جنوبی کشور که ممکن است کیش یا بندرعباس باشد، اردو بزنیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.