دلجویی و تفقد مدیران نفت و گاز مسجدسلیمان از همکار کم توان حرکتی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیران و روسای واحدهای مختلف شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با یکی از همکاران کم توان حرکتی شان دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این دیدار به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولان انجام شد و طی آن مدیران و روسای واحدهای مختلف این شرکت ضمن تفقد و دلجویی از  آقای بهرام طاهری مشکلات و مصایب ایشان را از نزدیک بررسی کردند .

آقای بهرام طاهری کارمند رسمی این شرکت با سابقه ۲۴ سال خدمت ، فعالیت در صنعت نفت را از آموزشگاه فنی و حرفه ای نفت در سال ۱۳۶۸ شروع نمود و از سال ۱۳۸۶ تاکنون که بدلیل ابتلا به بیماری MS از ناحیه کمر به پایین فلج گردیده و قادر به ایستادن روی پاها و حرکت کردن نیست و بناچار از ویلچر استفاده می کند .

ایشان علیرغم ابتلا به بیماری MS روحیه نشاط و شادابی خود را از دست نداده و با همان طراوت همیشگی با افراد خانواده و دوستان و همکارانش خوش و بش میکند و حتی به ورزش کردن
می پردازد . وی با اراده ای پولادین توانست با وجود محدودیت ناشی از این بیماری تحصیلاتش را به اتمام برساند و در مقطع کارشناسی رشته مهندسی صنایع فارغ التحصیل گردد .

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.