افتتاح بیمارستان و مجموعه ورزشی مسجدسلیمان در دهه فجر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار مسجدسلیمان بیمارستان و مجموعه ورزشی مسجدسلیمان گفت: همزمان با ایام ۲۲ بهمن امسال، سه پروژه کلیدی در مسجدسلیمان افتتاح خواهد شد.

علیرضا گروئی عنوان کرد: نخست، پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ۲۲ بهمن مسجدسلیمان است که صددرصد تکمیل شده و در مرحله تامین تجهیزات است.

وی با بیان این که بیمارستان ۲۲ بهمن تاثیر روانی و اجتماعی خوبی بر اهالی دارد گفت: این بیمارستان بزرگ و مجهز بخش زیادی از نیاز مردم مسجدسلیمان را به امکانات درمانی رفع می کند و اهمیت بسیار زیادی برای این شهر دارد.

فرماندار مسجدسلیمان عنوان کرد: همچنین به منظور تکمیل پروژه بیمارستان شرکت نفت نیز درحال پیگیری هستیم.

گروئی سپس به تکمیل مجتمع آب درمانی گلگیر اشاره کرد و گفت: این مجموعه نیز که در رونق اقتصادی و گردشگری مسجدسلیمان تاثیر زیادی دارد در ایام دهه فجر افتتاح می شود و پذیرای مردم از سراسر استان و کشور خواهد بود.

وی عنوان کرد: مجموعه بزرگ آب درمانی گلگیر دارای استخر، سونا و حوضچه های مخصوص استحمام است و از آب چشمه و حوض گلگیر در بخش مرکزى شهرستان مسجد سلیمان تامین می شود. این حوض در مسیر چشمه‌‌اى که با آب گوگردى ساخته شده قرار دارد و کاربرد طبى دارد.

فرماندار مسجدسلیمان افزود: تاکنون مجموعه آب درمانی در خوزستان وجود نداشته و مجتمع آب درمانی گلگیر در کل کشور بی نظیر خواهدبود. تامین اعتبار این پروژه ازسوی میراث فرهنگی بوده است.

گروئی همچنین از افتتاح یک مجتمع ورزشی در دهه فجر خبرداد و گفت: مجموعه ورزشی کارگران مسجدسلیمان دارای زمین چندین رشته ورزشی بوده و به طور کامل تکمیل شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.