نفت مسجد سلیمان متحول می شود

عصر جنوب: مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: در انتظار مشخص شدن وضعیت دو بازیکن سرباز خود هستیم تا بر این اساس بتوانیم بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم.
مسعود رضائیان امروز از ادامه تمرینات این تیم برای حضور در جام حذفی خبر داد و گفت: در حال حاضر بازیکنان مشغول تشدید تمرینات بدنسازی هستند و سپس به تمرینات تاکتیکی روی خواهند آورد.

وی اظهار کرد: منتظر هستیم تا تکلیف دو بازیکن سرباز تیم نفت مشخص شود تا بر همین اساس بتوانیم برای تقویت تیم بازیکن جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه این تیم در تمام خطوط نیاز به تقویت دارد بیان کرد: در تمام خطوط تیم نفت، نیاز به تقویت و جذب بازیکن است و در صورت صلاحدید، این تیم دستخوش تغییراتی در زمینه بازیکن خواهد شد.

وی ادامه داد: مارتیک خاچاطوریان، مربی سابق تیم استقلال اهواز نیز در روزهای اخیر برای یاری رساندن به سرمربی تیم به مجموعه نفت مسجدسلیمان اضافه شد.

رضائیان در خصوص وضعیت مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان به خبرنگار فارس گفت: مشکلات مالی همچنان وجود دارد، اما امکان کمک فدراسیون فوتبال از طریق درآمدهای آینده خود به باشگاه در هفته آینده وجود دارد.

این مدیرعامل در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با چند شرکت نفتی در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم یک اسپانسر را به خدمت گرفته و بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.