احتمال طرح سوال اعضای شورا از شهردار مسجدسلیمان طی هفته های آتی؛از پرداخت سلیقه ای مطالبات پیمانکاران تا بازخواست شهردار بعلت برگزاری جشن رونمایی از المان؟

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: حواشی ریز و درشت اخیر در شهرداری مسجدسلیمان موجب شده تا یکی از مهمترین نهادهای خدمات رسان شهری مسجدسلیمان همچنان تحت الشعاع این موارد قرار گیرد. اعتراض برخی پیمانکاران نسبت به عدم پرداخت مطالبات آن ها و اعمال سلیقه و تبعیض در پرداختی ها موجب شده تا پیگیری آن ها جهت وصول مطالبات خود تاکنون نتیجه خاصی در بر نداشته باشد. علاوه بر این رونمایی از المان جدید مسجدسلیمان در پارک یازده هکتاری نفتک هفته گذشته انجام گرفت که با حضور برخی شهردار و برخی مسئولین همراه بود. این موضوع با تجمع و ترافیک زیادی همراه بود که در شرایط پرخطر و قرمز کرونایی مسجدسلیمان با انتقاداتی همراه شد. شنیده می شود طی روزهای اخیر استاندار خوزستان بصورت حضوری شهردار مسجدسلیمان را در این خصوص مورد بازخواست قرار داده است.

به گزارش خبرنگار عصرجنوب، اخبار رسیده از شهرداری مسجدسلیمان در این روزها از حواشی ریز و درشت این نهاد خدمات رسان شهری حکایت دارد. برخی پیمانکاران که ماهها از خاتمه کار آن ها می گذرد و حتی برخی آن ها بیش از یکسال مبالغی را از شهرداری طلب دارند نسبت به اعمال سلیقه و تبعیض در پرداختی به پیمانکاران گلایه مند هستند. از سوی دیگر رونمایی از المان مسجدسلیمان در تعطیلات نوروز که شرایط قرمز کرونا و محدودیت های تردد نیز برقرار بود با تجمع و ترافیک در حوالی پارک یازده هکتاری نفتک همراه بود. موضوعی که حتی سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در جریان آن قرار گرفت و گفته می شود که مولایی شهردار مسجدسلیمان با حضور در استانداری توضیحاتی نیز در این خصوص ارائه داده است. هر چند تاکنون صحت این خبر تأیید نشده اما انتظار می رود شهرداری همسو با دیگر نهادها در برقراری شرایط و رعایت محدودیت های کرونا و پروتکل های بهداشتی همکاری لازم را بعمل آورد.

از طرفی دیگر حضور برخی مسئولین واحدهای شهرداری در انتخابات شورای شهر تغییرات سازمانی در بدنه شهرداری را ایجاد نموده است. از این رو واگذاری سه پست به یک نفر نیز از دیگر اخباری است که از شهرداری به گوش می رسد. علاوه بر این اعضای شورای شهر نیز درصدد طرح سوال از شهردار مسجدسلیمان هستند و به نظر می رسد عملکرد شهردار طی ماههای اخیر و مواردی از جمله فروش خودروی سانتافه شهرداری که بدون مصوبه شورا صورت گرفته از جمله مواردی است که احتمالا در موارد طرح سوال اعضای شورا از شهردار مطرح می شود. با این حال باید دید سرانجام شورای پنجم و شهردار مسجدسلیمان چه خواهد شد و آیا اقدامات اخیر شهردار می تواند از نگاه شهروندان و اعضای شورا بعنوان نهاد نظارتی رضایت بخش تلقی گردد.

مطالب پیشنهادی