سوداگران مرگ مسجدسلیمان در دام پلیس

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر مسجدسلیمان باکسب اخبار موثق از سوی مردم و کار اطلاعاتی و انتظامی دقیق در زمینه فعالیت سه پاتوق فروش مواد مخدر در سه نقطه متفاوت، باشناسایی عاملان فروش مواد مخدر مناطق آلوده را پاکسازی کرد.
سرهنگ علی حسینی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه سه پاتوق فروش مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و عاملان فروش ۱۶۸۴ گرم انواع مخدر شناسایی و دستگیر شدند اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده با رویکرد برخورد با فروشندگان مواد مخدر در شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان باکسب اخبار موثق از سوی مردم و کار اطلاعاتی و انتظامی دقیق در خصوص فعالیت سه پاتوق فروش مواد مخدر در سه نقطه متفاوت، ضمن شناسایی عاملین فروش مواد مخدر نسبت به اجرای طرح پاکسازی این نقاط اقدام کردند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان اظهار داشت: مامورین پس از شناسایی این پاتوق‌ها با بسیج نیروهای انتظامی و در یک عملیات گسترده و در سه مرحله مجزا نسبت به انهدام آنها اقدام و موفق به دستگیری ۶ نفر از سوداگران مرگ و کشف ۱۶۸۴ گرم انواع مواد مخدر شامل ۱۹ گرم شیشه، ۸۹۵ گرم تفاله تریاک، ۳۰۵ گرم تریاک،۵۳گرم شیره تریاک، ۳۷۷ گرم حشیش و ۳۵ گرم سوخته تریاک شدند.

سرهنگ حسینی درپایان با بیان اینکه یکی از آسیب‌های اجتماعی که میتواند بوجود آورنده برخی جرائم و آسیب‌های اجتماعی دیگر باشد اعتیاد به مواد مخدر و خرید و فروش آن است لذا از مردم می‌خواهیم در مراوده و دوستیابی فرزندان جوان خود دخیل و رفت وآمد آنها را رصد کرده و از ابتلای آنها به ورطه اعتیاد پیشگیری کنند و هر نوع موارد مشکوک و یا خبر فروش این مواد ویرانگر را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.