نماینده مردم مسجدسلیمان خواستار بازنگری در سیاست گذاری ائمه جمعه شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس با یادآوری اقدامات برخی از ائمه جماعت در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و راه‌اندازی تشکیلات مسئله ساز خواستار بازنگری در سیاست گذاری ائمه جمعه این شهرستان شد.

اسماعیل جلیلی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت روز پاسدار و جانباز به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تکمیل جاده چهار خطه اهواز – مسجد سلیمان که یکی از مسیرهای پرحادثه کشور است تذکر داد و گفت: در احداث تونل مسجد سلیمان – اندیکا نیز باید سرعت بخشیده شود در این زمینه مناقصات که سه بار به تاخیر افتاده هم باید اجرایی شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان،‌ لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی به ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تذکر داد و گفت: یکی از نگرانی ها در طول هفته های گذشته صیانت از جایگاه نماز  جمعه و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده متأسفانه اقدامات برخی از ائمه جمعه با موضع گیری علیه کاندیدا و راه اندازی تشکیلات مسئله ساز در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب بروز مشکلات اساسی شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه درخواست کرد تا مشکل را حل و از آسیب به سایر ائمه جمعه نیز جلوگیری کند.

مرجع / خانه ملت
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.