کارگروه های تحول اداری و تکریم ارباب رجوع در نفت و گاز مسجدسلیمان راه اندازی شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تشکیل و راه اندازی ۲ کارگروه تحول اداری و تکریم ارباب رجوع در این شرکت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس ابراهیم پیرامون تشکیل این کارگروه ها را بدنبال ابلاغ آیین نامه تحول اداری وزارت نفت در شرکت های تابعه این وزارت خانه و هدف از آنرا انسجام بخشیدن ، هماهنگی و نظارت بر برنامه های نو سازی و تحول در نظام اداری شرکت های تابعه وزارت نفت عنوان کرد .

به گفته این مقام مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ؛ عارضه یابی ، انسجام بخشی و هماهنگی بین سیستم های موجود وایجاد ارتباط منطقی و موثر بین فعالیت های سازمان از جمله اهداف و برنامه های نظام تحول اداری می باشد .

وی افزود: رسیدن به تفاهم عمومی در تعاریف ، طرح های عملیاتی ، فرآیندها و تبیین حوزه فعالیت آنها و ارایه گزارش به شورای تحول اداری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از دیگر اهداف و وظایف کارگروه تحول اداری می باشد .

وی اظهار داشت : این کارگروه مشتمل بر ۷ عضو با عضویت مدیران و روسای بخش های مختلف شرکت با مسئولیت مدیرعامل تشکیل گردیده است .

مهندس پیرامون در خصوص کمیته تکریم ارباب رجوع نیز گفت : بمنظور تکریم مراجعه کنندگان و ارتقای سلامت اداری و هماهنگی کلیه فعالیت ها در این زمینه و نظارت بر حسن انجام امور این کمیته با عضویت ۵ تن از مدیران و روسا با مسئولیت مدیر منابع انسانی تشکیل گردیده است .

وی خاطر نشان کرد : کارگروه تکریم ارباب رجوع در سطح شرکت های تابعه وزارت نفت به ‌منظور نهادینه‌سازی فرهنگ ارج نهادن به کرامت انسانی و تشویق و تقدیر از تلاش، خلاقیت و نوآوری کارکنان متعهد و کارآمد به عنوان یک تکلیـف وجدانی، قانونی و شرعی و یـکی از شاخـص‌های اصلی سـنجش رشـد و توسـعه در جـهت‌گیری کلان صنعت نفت با ابلاغ مدیر توسعه منابع انسانی و مدیریت این وزارت خانه در سطوح مختلف وزارت نفت تشکیل شده است .

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.