اردیبهشت‌ماه؛ استخدام نیرو در کارخانه‌های آلومینیوم و پتروشیمی مسجدسلیمان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: ‌فرماندار مسجدسلیمان گفت: از اردیبهشت ماه امسال در کارخانه‌های آلومینیوم و پتروشیمی مسجدسلیمان نیرو جذب می‌شود و امیدواریم با جذب این نیرو‌ها از آمار بیکاری شهرستان کاسته شود.

علیرضا گوروئی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: درسال ۹۴ برنامه آموزش مدیریت به مدیران در جهت کاهش مشکلات مدیریت کارکنان و انجام صحیح مأموریت‌های سازمانی در مسجدسلیمان اجرا می‌شود.

فرماندار مسجدسلیمان بیان کرد: از اردیبهشت ماه امسال در کارخانه‌های آلومینیوم و پتروشیمی مسجدسلیمان نیرو جذب می‌شود و امیدواریم با جذب این نیرو‌ها از آمار بیکاری شهرستان کاسته شود.

وی با بیان اینکه توافقاتی با صندوق مهر امام رضا (ع) شده است، گفت: صندوق مهر امام رضا (ع) با ارائه وام با بهره پایین اعتبارات اشتغال‌زایی را در شهرستان مسجدسلیمان فراهم می‌کند.

گوروئی با بیان اینکه باید به سمت جذب گردشگر در مسجدسلیمان حرکت کنیم، عنوان کرد: با اهمیت دادن به صنعت گردشگری می‌توان به مبحث اشتغال زایی و توسعه پایدار کمک فراوانی کرد.

وی به منظور ارتقاء سطح آموزش وپرورش شهرستان مسجدسلیمان در سال جاری بیان کرد: تقویت و توسعه هوشمندسازی مدارس، تأمین و تکمیل تجهیزات مدارس و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای معلمان و دانش آموزان با کمک آموزش و پرورش را مدنظر داریم.

فرماندار مسجدسلیمان عنوان کرد: یکی از اقدامات انجام شده در حوزه سلامت بهره برداری از یک بیمارستان در مسجدسلیمان بوده که به عنوان یک گام بزرگ در این بخش تلقی می‌شود.

وی با اشاره به احداث پارک و اهمیت به نظافت عمومی شهری افزود: یکی از ابلاغ‌های داده شده به شهرداری مسجدسلیمان احداث پارک بانوان است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.