مسجدسلیمان؛ میزبان معتبرترین تورنمنت گلف کشور

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معتبرترین تورنمنت گلف کشور فردا با حضور تیم های مطرح و نامدار کشور در مسجدسلیمان، زادگاه این ورزش مفرح آغاز می‌شود.

چهاردهمین دوره مسابقات گلف یادواره گلف‌باز شهیر کشورمان مرحوم شهباز حسین‌پور پنج شنبه این هفته در مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

این مسابقات به مدت دو روز طی روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفندماه جاری در محل باشگاه گلف نفت مسجدسلیمان، نخستین باشگاه گلف کشور و خاورمیانه و با حضور تیم‌های مطرح کشور برگزار می‌شود.

در این مسابقات ۱۴ تیم شامل نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری اهواز هر کدام با دو تیم الف و ب، پرسپولیس، آزادگان، تاراز مسجدسلیمان، سورتمه اهواز، هیئت گلف اصفهان، هیئت گلف تهران هیئت گلف هندیجان، هیئت گلف تبریز، هیئت گلف قم و هیئت گلف آبادان حضور خواهند داشت.

در ۱۳ دوره پیشین این تورنمنت که معتبرترین تورنمنت گلف کشور محسوب می‌شود، تیم نفت مسجدسلیمان که سابقه‌ای درخشان در لیگ برتر دارد و قدرت بلامنازع این ورزش محسوب می‌شود و از بازیکنان ملی پوش و مربی کاربلدی بهره می‌برد، توانسته است ۱۱ دوره عنوان قهرمانی، یک دوره نایب قهرمانی و یک دوره مقام سومی مسابقات را از آن خود کند.

مراسم اهدای کاپ قهرمانی این مسابقات، بعد از ظهر روز جمعه ۱۵ اسفندماه جاری با حضور بهمن حسین‌پور معاون تشریفات نهاد ریاست جمهوری و سفیر پیشین ایران در ترکیه، یوسف شاهی دبیر فدراسیون گلف و سایر مسئولان محلی در محل باشگاه گلف نفت مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.