نفت مسجدسلیمان در خانه شکست خورد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نفت مسجدسلیمان در خانه با نتیجه ۲ بر یک از تراکتورسازی تبریز شکست خورد.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز از هفته بیست و دوم لیگ بر‌تر جام خلیج فارس از ساعت ۱۵ و ۳۰ امروز به مصاف هم رفتند.

در حالی که نفتی‌ها این بازی را هجومی آغاز کردند اما نتوانستند حریف تراکتورسازی باتجربه شوند و در خانه یک شکست خانگی دیگر متحمل شدند.

در این بازی حمید بوحمدان از روی نقطه پنالتی دروازه حامد لک دروازه‌بان تراکتور را باز کرد و نفتی‌ها را یک بر صفر جلو انداخت.

۲۱ دقیقه بعد سامان نریمان جهان توانست دروازه گئورگیف را باز کند و بازی در نیمه نخست با‌‌ همان تک گل به پایان رسید.

تراکتوری‌ها که برای ۳ امتیاز به مسجدسلیمان آمده بودند در نیمه دوم هم حملاتی بر روی دروازه نفتی‌ها انجام دادند و در دقیقه ۸۳ توانستند از حریف خود پیش بیفتند.

ادینیو توانست چهاردهمین گل خود در این فصل را وارد دروازه نفتی‌ها کند تا اولیویرا بتواند نخستین پیروزی خود را به همراه شاگردانش جشن بگیرد.

فردین عابدینی، مهدی کیانی و حبیب گردانی از تراکتور و روسلان وازلگینوف از نفت مسجدسلیمان در این بازی با کارت زرد داور جریمه شدند.

نفتی‌ها هفته آینده در تهران به مصاف استقلال می‌روند و تراکتورسازی در خانه میزبان پرسپولیس است.

تراکتورسازی با این برد توانست ۳۸ امتیازی شود و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال تهران و سپاهان در رده دوم جدول جای گرفت. نفتی‌ها هم باید منتظر دیدارهای ملوان و گسترش فولاد باشند تا ببینند جایگاه‌شان تغییر پیدا می‌کند یا خیر.

تسنیم/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.