زور نفت و پیکان به هم نرسید

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم مسابقات لیگ بر‌تر جام خلیج فارس در خانه در برابر پیکان تهران متوقف شد.
تیم نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم مسابقات لیگ بر‌تر در خانه میزبان تیم پیکان تهران بود.

مکوندی برای کسب ۳ امتیاز این مسابقه گیئورگی گئورگیف، رسلان وزلگینف، حمید بوحمدان، کیومرث چراغی، حمزه حدادی، محمود تیغ نورد، میلاد زنیدپور، حسین مالکی، الکساندر پاشنکو، لوییز کارلوس دوس سانتوز و کیوان امرایی (۶۳ رضا درویشی) را به زمین فرستاده بود.

در آن سمت صمد مرفاوی با ترکیب مهدی رحمتی، احمد مهدی‌زاده، سعید دقیقی، سید علی حسینی، احمد جمشیدیان (۸۳ سیامک نعمتی)، محمد صادق بارانی، سیاوش اکبرپور، امیر حسین فشنگچی، محمد نصرتی، سیاوش یزدانی، اویدک گلیچو به میدان آمده بود.

بازی این دو تیم که ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده‌اند کم فروغ آغاز شد و در دقیقه ۳۶ امیرحسین فشنگچی به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت تا مرفاوی در نیمه نخست با یک تعویض اجباری رو به رو شود.

۲ دقیقه بعد حسین مالکی توانست با یک حرکت پا به توپ قشنگ و پشت سرگذاشتن یک بازیکن از تیم پیکان به سمت دروازه رحمتی شوت زد که با دفع این دروازه‌بان کهنه کار توپ به کرنر رود.

نیمه نخست این بازی با همین یک موقعیت خطرناک به پایان رسید تا هر دو تیم در نیمه دوم کار سخت تری برای کسب امتیاز داشته باشند.

نیمه دوم را نفتی‌ها باز هم بهتر از پیکان آغاز کردند و در دقایق ۵۷ و ۶۷ دو موقعیت خطرناک کسب کردند که با بی‌دقتی بازیکنان این توپ‌ها هم وارد دروازه سید مهدی رحمتی نشود.

از نکات جالب توجه این بازی اعتراض مرفاوی، سرمربی تیم پیکان تهران به سوت‌های داور این مسابقه بود.

این بازی را حسین زرگر به همراه سعید زارع و قهرمان نجفی سوت زد و دو بار با کارت زرد روسلان و چراغی بازیکنان نفت را با کارت زرد جریمه کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.